fredag 19 augusti 2011

Höstkläder

Jag har precis tillbringat en lång stund denna barnlösa dag med att surfa runt på Kiis webshop och drömma mig bort till flottare tider där jag kan spendera några tusenlappar på sånt jag tycker är snyggt utan att fundera på vad man i och med det försakar. Shopping och hus är mina två bästa dagdrömmar :) 




Assymetriskt och loose fit är mina ledord denna höst. Åh, jag skulle vilja skrövla ner större delen av min garderob i det brännbara avfallet och slänga fram betalkortet och bara le vackert. Om jag bara fick köpa den och den och den och den och så ett par nya Doctor Martens och några jeans och några koftor och lite sånt och sånt och den och den och några såna. Då skulle jag vara en såååå mycket lyckligare människa, visst?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...