lördag 17 september 2011

Whiskytonat vardagsrum

Tre husvisningar lockar oss imorgon och för oss mot älvens sörsida redan vid niosnåret imorgon bitti. Det blir till att tvinga de små korpgluggarna att öppna sig i tid, med andra ord. Tanken på att få  bo in sig i och inreda ett nytt hem känns alldeles fantastisk, då jag aldrig riktigt knutit an till det här stället... Så nu tillbringar jag lördagkvällen hostandes framför datorn med en liten whisky vid min sida medan maken klicketiklickar på ps3an och lirar Assassins Creed för femtioelfte gången. Två busiga, glada, spralliga, snoriga ungar ligger och trynar i varsin säng och tiden är vår, bara vår i någon timme framöver. 

Snygga gardiner på Styleroom, hittade via Sjalbarn.

Whiskyfärgad pläd till soffan, från Mio. De envisas med att kalla den senapsgul, men jag känner igen whiskyfärg när jag ser den. Pfftt.

Dudley skrivbordsset från Mio skulle göra sig på skrivbordet i vardagsrummet och göra det till ett rent nöje (nja) att betala räkningarna. 

I övrigt händer inte mycket. Jag undrar stilla vad min telefon egentligen har emot mig eftersom den inte vill kännas vid merparten av de foton jag tar med den. Den liksom vägrar hitta igen dem. Ena dagen kan jag ha 64 foton på telefonen, nästa dag har jag bara 4. Sen kanske jag har 7, men dagen efter bara 4 igen. Hata. Jag hoppas liksom att det ska fixa till sig av sig själv så jag slipper lämna in den på rep. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...