måndag 8 november 2010

Klädutmaningen 2.0, rapport från fredagen

 

Madde ringde och räddade vår fredagkväll med en galet mastig choklad/banan-kaka som enligt uppgift skulle smaka som Ben&Jerrys chocolate monkey. Nu har jag aldrig smakat den glassen, men kakan var god och väääääldigt mäktig. Middagen som avnjöts före var lika god, och vinet likaså. Isak mumsade och tittade på Lucky Luk tills ögonen var fyrkantiga och däckade i bilen på vägen hem. Kvällen avslutades i stabilt sidoläge i soffan framför Smoke, moffandes lite godis.
Jag klädutmanade mig själv med en riktig garderobsvärmare! Bra jobbat, Julia :) Den ljungrosa koftan använder jag nästan aldrig, eftersom det inte känns som att färgen klär mig något vidare. Den är förövrigt arvegods efter Ida, som så mycket annat i min garderob. Den svarta tröjan jag har under är en amningstopp från H&M. Vad jag hade för byxor har jag faktiskt glömt, men jag misstänker att det är de nya favoriterna pösbrallorna. Och som ni ser på bilden har håret blivit såpass långt att det faktiskt går att sätta upp nu för tiden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...