lördag 26 juni 2010

Amningsgos


Underbaraste lilla unge. Tänk att det nyss var april, hon var inte ens två månader gammal och världens sötaste lilla snuttunge. Nu har hon blivit en liten upptäckare som vill ligga på filten och lära sig snurra, äta rån och frukt, skratta åt storebror och tugga på leksaker. Och idag premiärbajsade och kissade hon på pottan :) Jag ec-ade Isak när han var bebis, i en lightversion, och jag gör samma  med Linnea. Vid varje blöjbyte och när jag tycker att hon ser bajsnödig ut, håller jag henne över handfatet och säger "ksss". Åtta av tio gånger kommer det lite kiss eller bajs, och småbajsandet i blöjorna är mycket mindre nu än innan jag började. Dessutom är det praktiskt att slippa byta så många bajsblöjor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...