fredag 18 juni 2010

Inspiration!

Jag hittade världens snyggaste skjorta på Lindex, i en prisklass som inte alls passade min plånbok. Ack ve! Dessutom skulle den passa alldeles ypperligt både till de safariflörtande sommarbeiga brallor jag fyndade på H&M tidigare i veckan, samt de alldeles förtjusande byxor jag dreglade över inne på samma affär. De hängde i en räcka med armékänsla - åååååh så snygga de var! Jag provade dem dock inte, och nu när jag skulle blogga dem med bilder från onlineshoppen var de inte representerade!!

Däremot hittade jag det här! Ja tack! :)


¨
Och det här skulle jag inte tacka nej till heller. Vi har en gammal skruttig sekretär som säkert skulle gilla de här knopparna från Indiska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...