lördag 30 oktober 2010

Klädutmaningen 2.0, dag 6

Skåda resultatet av gårdagens lektion i sömnad: Pösbrallor! Medelst en resår från farmors gamla förråd och en symaskin förvandlades ett par något för stora slappa byxor från Vila som jag fått ärva av en av mina Idor till ett superplagg. Jag känner på mig att det blir en favorit! Till det bidde det en enkel H&M mama-top som jag faktiskt kan använda även efter graviditeten. 

Eftersom jag Klädutmaning och lördag till ära tillbringat en bra stund framför badrumsspegeln, känner jag mig riktigt fräsch till och med! Det är fan inte illa pinkat med en bebis som snorar ner ens tröja så fort man hunnit ta på sig den, läckande bröst och en envis förkylning som får den egna näsan att droppa i ett. Det här jordelivet är så flott att jag vet inte vad!
Never mind the bebissnor på tröjan. För tänk vad mycket trötthet man kan dölja med en massa smink! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...