torsdag 4 februari 2010

Vagnen

Någon har undrat hur vår begagnade vagn egentligen ser ut, och nu kan jag delge även detta. Såhär ser den ut med den fotsäck vi köpte till idag. Originalfärgen har förstås utgått, men vi köpte det som funkade bäst åtminstone. Det är hursomhelst en Emmaljunga Cerox -05, och vi hoppas att den ska funka bra som vinter- och vårvagn till vår lilla familj. När bebisen växt till sig och vill åka framåtvänt så småningom får vi väl köpa en lättare vagn. Men det återstår att se vad det blir.

Efter dagens strapatser i Luleå känner jag mig fullkomligt slutkörd av förkylning och graviditetströtthet, så helst av allt skulle jag bara lägga mig ner och slötitta på en film och bara vila fram till middagen, men se det går icke för sig. Nej, nu ska man hämta sötsonen på dagis och försöka mobilisera ork fram till klockan åtta ikväll då han stupar i säng. Åhej åhå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...