lördag 19 december 2009

Daily prayer


Inramad påminnelse hemma hos Hannisens föräldrar.

Roligt är att ta sig tid att kolla igenom gamla foton :) Sitter och finsorterar och märker upp det digitala arkivet för 2009, som ju snart börjar vara till sin ände. Under hösten har jag varit duktig på att sortera bilderna efter datum, men i våras var jag sämre på det, så mapparna är så stora att det är svårt att hitta det man än ute efter när man bläddrar runt efter foton. Isak sitter i saccosäcken och tittar på Bamsefilm, julgranen står glittrande och klädd här i vardagsrummet och vi latar oss en stund extra innan vi ska gå iväg till svärmor och svärfar och hälsa på lite. Vi har en långsam och lat lördag, precis som det ska vara efter en tung arbetsvecka. Älsklingen tentapluggar så mycket han orkar, och jag känner mig en smula ivägen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på med Isaken. Hade värsta planen att hälsa på I&M och låta Isak och Anton leka, men de hade så mycket att göra att det inte riktigt verkade passa... så nu blir det farmorbesök istället, det funkar ju bra det med :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...