söndag 27 december 2009

På inspirationsjakt

Trodde jag skulle tillbringa mina två barnlediga timmar i tvättstugan i eftermiddag, men när jag och maken kom dit med våra tvättpåsar, upptäckte vi att jag har tagit fel på dag. Det var den 30:e vi hade tvättid, inte idag. Jahapp, bara att ta grejerna och gå tillbaka igen... Efter en föga inspirerande måltid bestående av snabbnudlar a la nudlar spicy flavour, började jag klicka mig runt på internet på jakt efter inspiration av Saker Att Fylla Min Och Isaks Tid med. Ramlade av en händelse in på en serie downs syndrom-bloggar, och upptäckte att många av de träningstips som de föräldrarna lagt ut även passar ypperligt till barn med det gamla vanliga antalet kromosomer. Känner mig faktiskt lite mer inspirerad nu än vad jag gjorde tidigare idag, har liksom öppnat ögonen lite mer, och börjar mer och mer se fram emot att få börja min nya tillvaro med Isak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...