torsdag 3 december 2009

Trötthet

Åh gud vad jag är trött dessa dagar. Jag jobbar alldeles för mycket, orkar alldeles för lite och vill helst bara gå i ide. Har precis tillbringat hela förmiddagen på mödravårdscentralen för en andra glucosbelastning, och har äntligen fått smälla i mig lite frunch. Hade stora planer på havregrynsgröt med linfrön, smörgåsar, te, kokta ägg och allt möjligt gott, men när jag väl kom hem ville jag bara ha en gigantisk kopp te och några smörgåsar. Får väl försöka äta något lunchigare innan jag åker till jobbet om nån timme. För jo, givetvis ska jag jobba ikväll också. Och imorgon. Och natten mellan söndag och måndag. Det är ju så man kan gråta! Får jag inte havandeskapspenningen beviljad är det också precis vad jag kommer att göra. Suck. Nu ska jag dock ställa undan osten och sen lägga mig i soffan och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...