tisdag 8 december 2009

Julia Jultomte

Jag har verkligen tagit på mig (de mentala) spenderbyxorna såhär inför jul... Det finns ju så otroligt mycket jag vill ge min kreativa, härliga lilla kille. Har nu suttit och suktat efter diverse pysselprylar på Panduro, då jag plötsligt kom på att jag kunde ta en repa in på Clas Ohlsons internetbutik. Och - yes! Där fanns det jag vill ha! :) Funderar nämligen på att ge älsklingssonen en limpistol med tillhörande smältlim till extrajulklapp. Han älskar att limma och pyssla och greja, men Roberts limpistol är en industrivariant som blir förskräckligt varm... På förskolan har de minilimpistoler som barnen får använda själva, och Isak limmar saker varje dag och tar hem. Han fullkomligt älskar det! Det vore verkligen en superrolig julklapp att ge honom! :) Och under hundralappen dessutom! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...