tisdag 3 november 2009

Den stora utmaningen

Idag tänkte jag ge mig i kast med ett hörn av förrådet. Sweet jesus, jag vet inte hur det ska gå till, men på något sätt ska det gå. Jag vägrar flytta med den där röran till nästa lägenhet! Här ska sorteras och rensas bland verktyg, rengöringsmedel, urvuxna kläder, ännu inte ivuxna kläder, saker som ska till välgörenhet, saker som ska slängas, möbler vi inte vet vart vi ska göra av, garageprylar vi ännu inte har nån användning för, leksaker - allt! Jag förstår ju att jag inte kan göra allting på en gång, men jag blir tamigfan galen av att ha den här röran som ligger där ute. Jag undrar bara vart jag ska börja, och hur jag ska lägga upp det ... försök ett blir att ta in del för del i vardagsrummet och sitta där och greja. Bara det inte blir kvar här inne!

Uppdatering kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...