måndag 2 november 2009

Söndagsbak


Söndagen bjöd på knubbiga, väldoftande limpor som maken hann slänga ihop medan jag satt och segade vid köksbordet. Quite impressive, I must say! :)

Den snygga kökshandduken kommer från Hemtex och är en födelsedagspresent jag fick av modern nu i höstas. Fräscha kökshanddukar gör faktiskt mycket för ett kök, det insåg jag när jag hängde upp de nya. Faktiskt blev det så mycket trevligare att använda kökshanddukar helt plötsligt, att jag faktiskt bestämt mig för att införskaffa några till. Nog för att de gamla ingosade fortfarande duger, men jag orkar inte laga hängare och dona, så trots att doften påminner om farmor och mormor, känns det som att de snart får kila vidare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...