tisdag 3 november 2009

En kärlekshandling


Sitter här och skyfflar i mig gårdagens köttgryta tillsammans med ris och känner mig lite stressad över den röra som ligger utspridd över hela vardagsrummet. Tiden går liksom! Ska åka till Laitis och köpa lite mer förvaring till makens oändliga mängder skruvar och muttrar och alltvaddetär, för som det är nu kommer jag liksom inte vidare... Jag har helt enkelt ingenstans att lägga det jag har sorterat. Tror dock att proppen släpper när jag får fler små fack att laborera med, för just nu har jag bara flyttat in kaoset in i lägenheten istället! Gjorde en snabbkoll på internetbanken, vilket avslöjade att jag har råd att bränna iväg lite pengar på min älskade make.

Sade till honom där jag satt: Det här är en ren kärlekshandling. Bara så du vet.


Här var jag inte ens mitt i. Det blev hemskt mycket värre innan det blev bättre - men färdig blev jag åtminstone. Dessutom köpte jag en dymo för över trehundra spänn. Haha, jag är ju inte klok! Hittils har jag inte kommit så långt att jag har märkt upp de små lådorna, men det kommer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...