fredag 15 januari 2010

Drömklänningen


Nåde den bebis som kräks ner min fina drömklänning. Ser lite opraktisk ut att amma i, bara... ;) Men jag tror faktiskt att jag skulle bli en lite lyckligare människa av att äga den här tingesten. Trehundra kronor för ett lyckligare liv, visst låter det exemplariskt bra? Nej, jag vill inte göra nån reality check, bara så ni vet.



Sen fattas det ju helt klart ett par snajsiga jeansleggings i min garderob. Jag lurar mig själv att det är bekvämare med jeansleggings än tighta jeans, och förtränger bestämt min akuta känsla av instängdhet när jag provade ett par i somras... Ja, blir det inte jeansleggings ska det åtminstone bli ett par nya jeans när jag kommit ner lite i storlek igen. Jag har skaffat mig lite amningsreserver i rump- och lårregionen nämligen ;) Men jag är rund och go åtminstone! :)


Och det här ger mig vårkänslor! Men det kommer säkert kännas klumpigt och o-jag om jag provar det. Men det är fint att titta på åtminstone. Åh vad jag längtar efter vår och värme!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...