lördag 2 januari 2010

Lördag kväll

Idag har jag fått snusa bebisnacke. Sötaste Lu doftade alldeles ljuvligt och jag blir alldeles kollrig av attt tänka på att jag snart har en egen goklimp att gulla med. Just nu sitter jag sådär härligt höggravid i soffan med bar mage och känner mig katastrofalt mätt efter att ha tryckt i mig flera hekto smågodis till en heeeeelt värdelös fransk film som jag hade hoppats skulle vara helgens feel good-rulle. Efter typ halva filmen väntade jag fortfarande på att den skulle börja, och stängde helt sonika av. Istället har jag bara suttit här och jäst ;)

Har haft lyckan att få tillbringa några timmar med min finaste Hanna idag också. Det var riktigt fint! Tänk vad jag blivit social såhär i början av det nya året. Det finns till och med hopp om livet ;)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...