måndag 4 januari 2010

Knölval


Det kan vara så att jag har världens kanske knöligaste unge i magen. Hon spretar, stretar, knölar och hickar mest hela dagarna. Det känns väldigt lustigt emellanåt, och ibland tror jag faktiskt att hon försöker kittla mig i ljumskarna. Ganska mysigt är det, det medges. Men ganska ...knöligt. Det verkar som att hon har svårt att hitta en bekväm ställning där inne.

Vi tänder ljus om kvällarna och lyxar till det med ost på smörgåsen nu när kylen fungerar igen. Har köpt frukt också, och jag kände mig riktigt huslig när jag idag kunde bjuda på fruktsallad till mellanmål. Och Isak stoltserar med en stor, blålila bula i pannan. Idag lärde han oss att inget bryter ett trotsbryt så snabbt som att springa rakt in i dörrhandtaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...