måndag 18 januari 2010

Vekling

Packade två boklådor och en alltiallolåda och nu har jag grymme ont i magen. Det är väl nåt ligament jag har sträckt till eller nåt. Men fan också vad vek man ska vara såhär på slutet! Jag hade räknat med att kunna småpacka utan problem hela veckan, men jag får väl vackert inse att jag måste ta det ännu lugnare och försiktigare än jag trodde. Nu har vi förövrigt nästan slut lådor också, bara en från Dollar Store kvar, och den kan man inte packa böcker i. Så resten av lägenheten får vänta tills imorgon då vi kan försöka införskaffa mer lådor.

Men suck vad jobbigt det kändes nudå. Hade ju tänkt vara en söt liten fru och packa hela bokhyllan som symbol för att packandet går framåt, eftersom maken börjat drömma mardrömmar om flytten om nätterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...